Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 30
  1. 17-06-11 02:24 #1
    Προεπιλογή ποσεσ φορεσ την βδομαδα τρεξιμο για καυση λιπουσ??? και ποσα λεπτα καθε φορα???
    καλημερα παιδια αυτο που εχω απορια ειναι, ποσεσ φορεσ την εβδομαδα πρεπει να κανουμε τρεξιμο στο διαδρομο για καυση λιπους και απο ποσα λεπτα??? ειμαι 1,86 και 80 κιλα και δεν θελω να χασω αλλα, ημουν 89 και εχασα πολλα κιλα λιπος, με διατροφη και αεροβια , απλα τωρα θελω να διατηρησω αυτα που εχω χωρισ να χασω αλλα απλα να χασω λιγακι λιπος,, ασ πουν τα παιδια καθε ποτε κανουν να παρω γνωμεσ..
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 17-06-11 02:37 #2
    Προεπιλογή
    Κοίτα...εγώ στη θέση σου θα πήγαινα 2 φορές την εβδομάδα, το πρωί νυστικός και θα τρεχα απο ενα 40 λεπτο...
    Ανάλογα με τα αποτελέσματα βάζεις/ βγάζεις προπονήσεις και αυξομοιώνεις τον χρόνο.
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 17-06-11 13:41 #3

    Εγγραφή
    06-02-2011
    Περ.
    Κατερινη city
    Μηνύματα
    235
    Προεπιλογή
    εγω καθε μερα πηγαινω (ακομη και τις οφ μερες) εκτος απο την μερα ποδιων.. και εχω δει τρομερα αποτελεσματα μεσα σε 2 μηνες. παντα πρωι με αδειο στομαχι για 30-40 λεπτα

    παντα με αμινοξεα και λιποδιαλυτη ομως
    Αν δεν υφίσταται ανισότητα, παραβίαση, κυριαρχία, δύναμη, υποταγή... Δεν υπάρχει σεξουαλικός ερεθισμός...
    Νίκος
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 17-06-11 13:47 #4
    The Blacksmith
    Το avatar του χρήστη Tasos Green

    Εγγραφή
    10-05-2010
    Περ.
    Kepler 22-b
    Μηνύματα
    3.466
    Προεπιλογή
    καθε μερα το πρωι 40 λεπτα στους 120-140 παλμους με μικρες αυξομειώσεις στην ένταση και 2 φορές την εβδομάδα ΗIIT.
    Sometimes you have to pretend the fool, to fool the fool that takes you for fool !
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 17-06-11 14:24 #5
    Προεπιλογή
    Καταρχην δεν αναφερεις ποσο καιρο γυμναζεσαι και αν κανεις καιρο αεροβια.
    HIIT δεν μπορει πχ να κανει αμεσως ατομο το οποιο κανει αεροβια 1 μηνα.
    Πρεπει να υπαρχει προσαρμογη...Οπως επισης ατομο που ξεκιναει τωρα αεροβια δεν θα παει να κανει 5-6-7 φορες την εβδομαδα αεροβια.Θα ξεκινησει σιγα σιγα με 2-3, την επομενη εβδομαδα πχ 4 κοκ.
    Απο την αλλη λες οτι δεν θες να χασεις κιλα αλλα θες να χασεις λιπος.
    Αυτο χωρις τη σωστη διατροφη δε γινεται...Πρεπει να ανεβασεις την πρωτεινη που καταναλωνεις και γενικα θερμιδες αν φτασεις να κανεις 5-6 φορες την εβδομαδα αεροβια, για να μην χασεις κιλα.Εισαι ηδη αρκετα κιλα κατω απο αυτα που αναλογουν στο υψος σου.Βαρη κανεις ετσι?
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 17-06-11 14:27 #6
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tasos Green Εμφάνιση μηνυμάτων
    καθε μερα το πρωι 40 λεπτα στους 120-140 παλμους με μικρες αυξομειώσεις στην ένταση και 2 φορές την εβδομάδα ΗIIT.
    μεσα στο μυαλο μου εισαι ρε αδερφε
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 17-06-11 14:37 #7
    The Blacksmith
    Το avatar του χρήστη Tasos Green

    Εγγραφή
    10-05-2010
    Περ.
    Kepler 22-b
    Μηνύματα
    3.466
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikosvis Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλημερα παιδια αυτο που εχω απορια ειναι, ποσεσ φορεσ την εβδομαδα πρεπει να κανουμε τρεξιμο στο διαδρομο για καυση λιπους και απο ποσα λεπτα??? ειμαι 1,86 και 80 κιλα και δεν θελω να χασω αλλα, ημουν 89 και εχασα πολλα κιλα λιπος, με διατροφη και αεροβια , απλα τωρα θελω να διατηρησω αυτα που εχω χωρισ να χασω αλλα απλα να χασω λιγακι λιπος,, ασ πουν τα παιδια καθε ποτε κανουν να παρω γνωμεσ..
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο perakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταρχην δεν αναφερεις ποσο καιρο γυμναζεσαι και αν κανεις καιρο αεροβια.
    HIIT δεν μπορει πχ να κανει αμεσως ατομο το οποιο κανει αεροβια 1 μηνα.
    Πρεπει να υπαρχει προσαρμογη...Οπως επισης ατομο που ξεκιναει τωρα αεροβια δεν θα παει να κανει 5-6-7 φορες την εβδομαδα αεροβια.Θα ξεκινησει σιγα σιγα με 2-3, την επομενη εβδομαδα πχ 4 κοκ.

    Απο την αλλη λες οτι δεν θες να χασεις κιλα αλλα θες να χασεις λιπος.
    Αυτο χωρις τη σωστη διατροφη δε γινεται...Πρεπει να ανεβασεις την πρωτεινη που καταναλωνεις και γενικα θερμιδες αν φτασεις να κανεις 5-6 φορες την εβδομαδα αεροβια, για να μην χασεις κιλα.Εισαι ηδη αρκετα κιλα κατω απο αυτα που αναλογουν στο υψος σου.Βαρη κανεις ετσι?
    αν για την ΗIIT αναφερεσαι σε μενα στο ποστ μου μιλαω για το τι κανω εγω... δεν το αναφερω για να κανει αυτο ο nikosvis.
    φυσικα και καποιος που αρχησε αεροβια δεν μπορει να κανει HIIT απευθιας.
    Sometimes you have to pretend the fool, to fool the fool that takes you for fool !
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 17-06-11 14:51 #8
    Το avatar του χρήστη Dr.10

    Εγγραφή
    13-06-2011
    Περ.
    Βέροια
    Μηνύματα
    33
    Προεπιλογή
    Με την αερόβια άσκηση δεν χάνεις μυϊκά κιλά,μη φοβάσαι.Δεν καταβολίζεται μυϊκός ιστός-ο οργανισμός σε αυτές τις χαμηλές εντάσεις(δλδ μέχρι το 50% της Vo2max) αντλεί ενέργεια από την οξείδωση λιπαρών οξέων που βρίσκονται στο πλάσμα αίματος και όσο ανεβαίνει η ένταση(ή παρατίνεται η προσπάθεια) συμμετέχουν και τα λιπαρά οξέα των μυών.
    Και αυτό συνεχίζεται για όσο αρκεί η τροφοδοσία των μυών με οξυγόνο.
    Πάρα πολύ δύσκολα ο οργανισμός θα προτιμήσει να λύσει πρωτεϊνες για την παραγωγή ενέργειας-(βλ. Μαραθώνιος,20 και 50km βάδην)

    Και μιας που ο φίλος ασκείται με βάρη,είναι αρκετό το προπονητικό ερέθισμα με αυξημένες αντιστάσεις κάτω των 6RM ώστε να διατηρήσει ο οργανισμός την διατομή των μυϊκών ινών σταθερή.

    Προσέξτε τους δρομείς 100 και 200 μέτρων(όπου δεν μας ενδειαφέρουν τα κιλά όπως στους δρομείς άνω των 400m) οι οποίοι διανύουν δεκάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο μέσα στον μακρόκυκλό τους-και πάλι δεν χάνουν τον όγκο τους,λόγο των στοχευμένων προπονητικών ερεθισμάτων με εξωτερική αντίσταση(βάρη)
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 17-06-11 14:57 #9
    The Blacksmith
    Το avatar του χρήστη Tasos Green

    Εγγραφή
    10-05-2010
    Περ.
    Kepler 22-b
    Μηνύματα
    3.466
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr.10 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με την αερόβια άσκηση δεν χάνεις μυϊκά κιλά,μη φοβάσαι.Δεν καταβολίζεται μυϊκός ιστός-ο οργανισμός σε αυτές τις χαμηλές εντάσεις(δλδ μέχρι το 50% της Vo2max) αντλεί ενέργεια από την οξείδωση λιπαρών οξέων που βρίσκονται στο πλάσμα αίματος και όσο ανεβαίνει η ένταση(ή παρατίνεται η προσπάθεια) συμμετέχουν και τα λιπαρά οξέα των μυών.
    Και αυτό συνεχίζεται για όσο αρκεί η τροφοδοσία των μυών με οξυγόνο.
    Πάρα πολύ δύσκολα ο οργανισμός θα προτιμήσει να λύσει πρωτεϊνες για την παραγωγή ενέργειας-(βλ. Μαραθώνιος,20 και 50km βάδην)

    Και μιας που ο φίλος ασκείται με βάρη,είναι αρκετό το προπονητικό ερέθισμα με αυξημένες αντιστάσεις κάτω των 6RM ώστε να διατηρήσει ο οργανισμός την διατομή των μυϊκών ινών σταθερή.

    Προσέξτε τους δρομείς 100 και 200 μέτρων(όπου δεν μας ενδειαφέρουν τα κιλά όπως στους δρομείς άνω των 400m) οι οποίοι διανύουν δεκάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο μέσα στον μακρόκυκλό τους-και πάλι δεν χάνουν τον όγκο τους,λόγο των στοχευμένων προπονητικών ερεθισμάτων με εξωτερική αντίσταση(βάρη)
    Sometimes you have to pretend the fool, to fool the fool that takes you for fool !
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 17-06-11 20:39 #10
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο perakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταρχην δεν αναφερεις ποσο καιρο γυμναζεσαι και αν κανεις καιρο αεροβια.
    HIIT δεν μπορει πχ να κανει αμεσως ατομο το οποιο κανει αεροβια 1 μηνα.
    Πρεπει να υπαρχει προσαρμογη...Οπως επισης ατομο που ξεκιναει τωρα αεροβια δεν θα παει να κανει 5-6-7 φορες την εβδομαδα αεροβια.Θα ξεκινησει σιγα σιγα με 2-3, την επομενη εβδομαδα πχ 4 κοκ.
    Απο την αλλη λες οτι δεν θες να χασεις κιλα αλλα θες να χασεις λιπος.
    Αυτο χωρις τη σωστη διατροφη δε γινεται...Πρεπει να ανεβασεις την πρωτεινη που καταναλωνεις και γενικα θερμιδες αν φτασεις να κανεις 5-6 φορες την εβδομαδα αεροβια, για να μην χασεις κιλα.Εισαι ηδη αρκετα κιλα κατω απο αυτα που αναλογουν στο υψος σου.Βαρη κανεις ετσι?
    τι αρκετα κατω ρε φιλε!κανονικο βαροσ εχω με mbr στα ιδανικα αποτελεσματα , ημουν και 90 και δεν γουσταρα ετσι πωσ ημουν γ αυτο και εχασα τα κιλα δεν μου αρεσε το σωμα μου, τωρα ειμαι στην φωτο οπωσ βλεπεισ στα 81 κιλα και γενικα φαινομαι και για παραπανω κιλα απο οσο ειμαι,. βαρη κανω χρονια και αεροβια επισησ εκανα στην αρχη για να αδυνατησω καθε μερα , αλλα πλεον κανω 4 φορεσ την εβδομαδα...των 30 λεπτων
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikosvis : 17-06-11 στις 20:42
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 17-06-11 20:41 #11
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr.10 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με την αερόβια άσκηση δεν χάνεις μυϊκά κιλά,μη φοβάσαι.Δεν καταβολίζεται μυϊκός ιστός-ο οργανισμός σε αυτές τις χαμηλές εντάσεις(δλδ μέχρι το 50% της Vo2max) αντλεί ενέργεια από την οξείδωση λιπαρών οξέων που βρίσκονται στο πλάσμα αίματος και όσο ανεβαίνει η ένταση(ή παρατίνεται η προσπάθεια) συμμετέχουν και τα λιπαρά οξέα των μυών.
    Και αυτό συνεχίζεται για όσο αρκεί η τροφοδοσία των μυών με οξυγόνο.
    Πάρα πολύ δύσκολα ο οργανισμός θα προτιμήσει να λύσει πρωτεϊνες για την παραγωγή ενέργειας-(βλ. Μαραθώνιος,20 και 50km βάδην)

    Και μιας που ο φίλος ασκείται με βάρη,είναι αρκετό το προπονητικό ερέθισμα με αυξημένες αντιστάσεις κάτω των 6RM ώστε να διατηρήσει ο οργανισμός την διατομή των μυϊκών ινών σταθερή.

    Προσέξτε τους δρομείς 100 και 200 μέτρων(όπου δεν μας ενδειαφέρουν τα κιλά όπως στους δρομείς άνω των 400m) οι οποίοι διανύουν δεκάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο μέσα στον μακρόκυκλό τους-και πάλι δεν χάνουν τον όγκο τους,λόγο των στοχευμένων προπονητικών ερεθισμάτων με εξωτερική αντίσταση(βάρη)
    οποτε φιλε μου απο 3 φορεσ την βδομαδα απο 30 λεπτα το πρωι ειναι καλα???
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 17-06-11 20:52 #12
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikosvis Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι αρκετα κατω ρε φιλε!κανονικο βαροσ εχω με mbr στα ιδανικα αποτελεσματα , ημουν και 90 και δεν γουσταρα ετσι πωσ ημουν γ αυτο και εχασα τα κιλα δεν μου αρεσε το σωμα μου, τωρα ειμαι στην φωτο οπωσ βλεπεισ στα 81 κιλα και γενικα φαινομαι και για παραπανω κιλα απο οσο ειμαι,. βαρη κανω χρονια και αεροβια επισησ εκανα στην αρχη για να αδυνατησω καθε μερα , αλλα πλεον κανω 4 φορεσ την εβδομαδα...των 30 λεπτων
    Ναι ρε c εννοειτε οτι εισαι μια χαρα.Και εγω ειμαι κατω απο τα κιλα που θελω να φτασω για το υψος μου!Για ατομα που κανουν βαρη και βαζουν μυς, εχοντας μικρο ποσοστο λιπους, τα κιλα ειναι ανεβασμενα συνηθως.Εννοω οτι και τα 81 κιλα φυσιολογικα ειναι αλλα για καποιον που αθλειται συστηματικα σιγουρα θα εχει στοχο 5-6 κιλα παραπανω απο οτι εχουν ανθρωποι που δεν αθλουνται.
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 17-06-11 21:18 #13
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο perakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι ρε c εννοειτε οτι εισαι μια χαρα.Και εγω ειμαι κατω απο τα κιλα που θελω να φτασω για το υψος μου!Για ατομα που κανουν βαρη και βαζουν μυς, εχοντας μικρο ποσοστο λιπους, τα κιλα ειναι ανεβασμενα συνηθως.Εννοω οτι και τα 81 κιλα φυσιολογικα ειναι αλλα για καποιον που αθλειται συστηματικα σιγουρα θα εχει στοχο 5-6 κιλα παραπανω απο οτι εχουν ανθρωποι που δεν αθλουνται.
    σου ειχα πει οτι ειχα φτασει και 90 αλλα δεν μου αρεσε και κατεβηκα..¨-)το θεμα ειναι ποσεσ φορεσ την εβδομαδα να κανω για να ειμαι κομπλε και να χασω λιπος.χωρισ να πεσω κιλα αλλο . να ποσταρω και την διατροφη μου να μου πειτε αν ειναι επαρκησ????
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 17-06-11 22:03 #14
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο worfel Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω καθε μερα πηγαινω (ακομη και τις οφ μερες) εκτος απο την μερα ποδιων.. και εχω δει τρομερα αποτελεσματα μεσα σε 2 μηνες. παντα πρωι με αδειο στομαχι για 30-40 λεπτα

    παντα με αμινοξεα και λιποδιαλυτη ομως
    τα αμινοξεα φιλε μου τα παιρνεις πριν για να μην καταβολισεις ή αμεσως μετα??
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 18-06-11 00:24 #15
    Το avatar του χρήστη Dr.10

    Εγγραφή
    13-06-2011
    Περ.
    Βέροια
    Μηνύματα
    33
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikosvis Εμφάνιση μηνυμάτων
    οποτε φιλε μου απο 3 φορεσ την βδομαδα απο 30 λεπτα το πρωι ειναι καλα???
    Για τον στόχο που θέτεις(μεγιστοποίηση καύσης λίπους) μπορείς να αυξήσεις την διάρκεια προπόνησης στα 45' ώστε να μεγιστόποιήσεις το όφελος-κρατόντας βέβαια την έντασή ίδια με πρίν.
    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία