Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5
  1. 02-03-16 14:13 #1
    Προεπιλογή Καλώς σας βρήκα παιδιά! Εαν μπορείτε βοηθήστε με...
    Κατ'αρχάς χαιρετίσματα σε όλους! Είμαι ένας φοιτητής ηλικίας 18 στα 19 και θέλω να με συμβουλέψετε οι πιο έμπειροι επί του θέματος... Έχω πάρει απόφαση να ασχοληθώ σοβαρά με την σωματική μου κατάσταση και τη διαμόρφωση του σώματός μου. Χρόνια ήθελα να το κάνω αυτό αλλά κατά τη διάρκεια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν είχα χρόνο εξ'αιτίας του διαβάσματος που ειλικρινά μου έκλεβε όλη την ημέρα. Τώρα που πέρασα σε μια σχολή και προσαρμόστηκα στη νέα μου ζωή νιώθω πως είναι η τελευταία μου ευκαιρία να ξεκινήσω το έργο αυτό.


    Στο παρελθόν ασχολήθηκα με το γυμναστήριο αλλά σποραδικά και εντελώς "ερασιτεχνικά", αλλά 2-3 πράγματα τα γνωρίζω ( είμαι σίγουρος όμως πως ακόμη και αυτές οι γνώσεις μου είναι πολύ ελλιπείς). Είμαι στα 1.77 και γύρω στα 75 κιλά. Χωρίς να έχω κάνει κάποιου είδους λιπομέτρηση ξέρω ( βλέπω) πως το ποσοστό του λίπους μου είναι μεγάλο αλλά προς Θεού με αυτά τα χαρακτηριστικά δεν λέω ότι έχω κάποιο πρόβλημα. Αυτό το thread το κάνω για να με συμβουλέψετε αναφορικά με τις ενέργειες που πρέπει να κάνω για αρχή. Από βδομάδα αρχίζω γυμναστήριο και θα συμβουλευτώ εννοείται τον προπονητή αλλά θέλω τις απόψεις σας. Πρέπει να συμβουλευτώ διατροφολόγο? Πότε κάνω γράμμωση και πότε όγκο? Τι είναι οι πρωτεΐνες ( και δεν εννοώ βιολογική σύσταση και αμινοξέα ) ? Είμαι σε καλή ηλικία για να ξεκινήσω? Δεν θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά ούτε να γίνω ντουλάπα ..... Θέλω ένα όμορφο και υγιές σώμα λιιιγο φουσκωμένο ... Παράλληλα θέλω να τονίσω πως, όπως πιστεύω όλοι μας, έτσι κι εγώ εμπνέομαι να συνεχίσω την προσπάθεια μου όταν βλέπω πως αποδίδει... Πόσο καιρό θα πάρει για να αρχίσω να νιώθω πως κάνω σωστή δουλειά?