Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5
  1. 05-10-17 17:43 #1
    Question Πρόγραμμα γυμναστικής για μείωση λίπους και ανέβασμα μυικής μάζας και δύναμης
    Καλησπέρα ξανά.
    Είμαι αρχάριος, 1.75 ύψος, 86 κιλά, με λίπος στην κοιλιά και με μικρή μυική μάζα.
    Έχω κλείσει δύο μήνες που κάνω καθημερινή προπόνηση στο γυμναστήριο και τρέξιμο, τα κάνω εναλλάξ ώστε για να μπορέσω να μειώσω το λίπος μου και να αυξήσω την μυική μου μάζα.

    Τον τελευταίο μήνα έκανα το πρόγραμμα Upper/Lower Split
    https://bodybuilding.gr/forum/showth...er-Lower-split!
    Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει πολύ σαν πρόγραμμα για το λόγο ότι είδα μία αύξηση στην δύναμη μου (έχω ανεβάσει κιλά σε όλες τις ασκήσεις), είδα διαφορές στο σώμα μου όπως να σχηματίζεται ο κορμός μου, να αποκτούν νέες μυικές καμπύλες τα χεριά μου, αλλά παρόλα αυτά δεν είναι πρόγραμμα για αρχάριους, κατάλαβα πως προορίζεται για πιο προχωρημένους οι οποίοι έχουν κάποια μυική μάζα και επίσης έχει τις άρσεις θανάτου όπου τις απέφευγα πάσι θανάτου για το λόγω ότι αν τις κάνεις λάθος, κλαις για την μέση σου ή πας στο νοσοκομείο κτλ, και έκανα leg press στην θέση τους

    Έτσι λοιπόν αποφάσισα βάση αυτουνού του thread
    https://bodybuilding.gr/forum/showth...AC%CF%81%CE%B7
    Βλέποντας τις ασκήσεις, έφτιαξα ένα δικό μου πρόγραμμα προπόνησης επιλέγοντας ποιες ασκήσεις μπορώ να εκτελώ πάρα πολύ σωστά
    και βάση προτάσεων από aris1994 και procop

    Στήθος
    Πιέσεις με μπάρα σε ίσιο πάγκο με ανοιχτή λαβή (3x8)
    Πιέσεις με μπάρα σε επικλινή πάγκο με ανοιχτή λαβή (3x8)
    Πιέσεις με αλτήρες σε επικλινή πάγκο (3x12)
    Έλξεις με αλτήρα πίσω απο τον αυχένα ξαπλωμένοι σταυρωτά σε ίσιο πάγκο με αλτήρα (pullover) (3x12)
    Τρικέφαλα
    Εκτάσεις αγκώνα με αλτήρα σε καθιστή θέση (3x12)
    Από καθιστή θέση εκτάσεις αγκώνων κρατώντας τον αλτήρα με τα δύο χέρια (3x12)
    Εκτάσεις αγκώνων σε τροχαλία με ειδική λαβή "Λ" τρικεφάλων (3x12)
    Πλάτη