Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4
  1. 30-04-18 15:37 #1
    Προεπιλογή Βοήθεια με πρόγραμμα διατροφής παρακαλώ
    Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα βοήθεια σχετικά με το πρόγραμμα διατροφής μου.. δεν ασχολούμαι καθόλου με γυμναστική τον τελευταίο χρόνο λόγο σχολής και χειρουργείου που έκανα.. είμαι 81 kg και 1.081 cm θα ήθελα ένα απλό πρόγραμμα διατροφής τόσο για να στρώσω το σώμα μου να αποβάλω λίπος μέχρι τον Σεπτέμβρη που θα αρχίσω γυμναστήριο αλλά και για οικονομικούς λόγους γιατί τρώω ότι ναναι που μου κάνει κακό και στην υγεία και στην τσέπη , ότι έχω διαβάσει δεν είναι με βάση τα κιλά και το ύψος μου και μου φαίνονται υπερβολικά και όλα προϋποθέταν ζυγαριά.. εγώ θέλω κάτι νορμάλ και υγιεινό να σημειώσω ότι σπουδάζω και μένω μόνος μου.. Αν θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει θα του ήμουν ευγνώμων! (Να πω ότι είμαι αρκετά άσχετος περί διατροφής και γυμναστικής )
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 30-04-18 16:31 #2
    Το avatar του χρήστη mono AEK

    Εγγραφή
    25-10-2011
    Περ.
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    452
    Προεπιλογή
    κοψε τη ζαχαρη (αναψυκτικα - γλυκα), το ψωμι, το αλκοολ, τα τηγανιτα και το φαγητο απεξω, τρωγε φρουτα, πινε πολυ νερο και εχε στο εβδομαδιαιο σου προγραμμα εκτος απο κρεας ψαρια και οσπρια

    ετοιμη η υγιεινη διατροφη σου
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 30-04-18 18:08 #3
    Retired Officer
    Το avatar του χρήστη aris1994

    Εγγραφή
    17-09-2012
    Περ.
    ηλιούπολη
    Μηνύματα
    1.759
    Προεπιλογή
    σε πρώτο στάδιο θα μπορούσες να κάνεις αυτά που γράφει ο μόνο αεκ.Από εκεί και πέρα σε ένα επόμενο στάδιο μπορείς σιγά σιγά να μετράς θερμίδες και να εστιάσεις σε σωστά σωστές τροφές.

    υδατάνθρακες=βρωμη,ρυζι,φρουτα
    πρωτεινη=κρεας,γαλακτοκομικα,ψαρι
    λιπαρα-λιναρόσπορος,ξυρούς καρπους,φυστικοβούτυρο,ελαιόλαδο
    I do it because i can
    I can because i want to
    I want to because you said i couldn't
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 30-04-18 19:58 #4
    Προεπιλογή