Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 3 από 3
  1. 06-06-18 11:47 #1
    Red face KICK BOX Κ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΕ ΑΡΧΑΡΙΑ
    Καλημέρα παιδιά,

    Καινούργια στο φόρουμ και καινούργια στο άθλημα.
    Έχω ξεκινήσει προπονήσεις εδώ και ένα μήνα περίπου (4 φορές τη βδομάδα).Είμαι 35 χρονών 1.62 και 70 κιλά (πριν 3 χρόνια ήμουν 88).Επειδή είμαι άσχετη με το θέμα διατροφή θα ήθελα μερικές συμβουλές πως και τι να τρώω που να με βοηθά και με την προπόνηση που κάνω.Γενικά το πρόγραμμα της καθημερινότητας μου είναι πολύ επιβαρυμένο.Ξυπνάω 5.30 το πρωί και γυρίζω σπίτι συνήθως 10.00 με 10.30 το βράδυ. Απο το πρωί στις 06.00 μέχρι της 8.30 το βράδυ της περισσότερες ώρες με ελάχιστες εξαιρέσεις είμαι καθιστή σε καρεκλά και όπως καταλαβαινεται η μονή κίνηση γίνεται στην προπόνηση το βράδυ.
    Στόχος μου είναι να μάθω το άθλημα και τις τεχνικές του,να βελτιώσω την άθλια φυσική μου κατάσταση (είμαι και καπνίστρια) καθώς και να χάσω κιλά με αρχικό στόχο τα 60 κιλά.
    τι λέτε θα τα καταφέρω ?
    Με πείσμα ,τις κατάλληλες οδηγίες και συμβουλές πιστεύω πως ο στόχος μου μπορεί να επιτευχθεί.
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 06-06-18 12:29 #2
    Προεπιλογή
    Ναι θα τα καταφέρεις ο μόνος αντίπαλος είναι ο ίδιος σου ο εαυτός.
    Αν θες γράψε πιο αναλυτικά την διατροφή σου που έχεις μέσα στη μέρα,αν έχεις βρει πόσες (περιπου) θερμιδες καταναλώνεις τώρα η πόσες θερμιδες πρέπει να καταναλώνεις _υπάρχει θέμα ανάλογο με κάποιους τύπους που μπορείς να της υπολογίσεις κάνε μια αναζήτηση _γιατί έτσι που το ρωτάς είναι πολύ γενικό,κάνε ένα κόπο να πάρουμε μια ιδέα και μετά εδώ είμαστε να τα πούμε.
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 06-06-18 14:32 #3
    Προεπιλογή KICK BOX Κ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΕ ΑΡΧΑΡΙΑ