Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4
  1. 16-01-19 02:13 #1
    Προεπιλογή Δεν βλέπω διαφορά
    Καλησπέρα,
    έχω γραφτεί γυμναστήριο εδώ και 1 εβδομάδα επειδή έκανα πάρα πολύ ανθυγιεινή ζωή και αποφάσισα να σοβαρευτώ λίγο.
    Κάθε μέρα κάνω βάρη και στο τέλος πάντα κοιλιακούς και 30 λεπτά διάδρομο με incline στο 10 και ταχύτητα στο 6 δηλαδή με λίγα λόγια σαν να προχωράω έντονα σε μια ανηφόρα γρήγορα. Που θέλω να καταλήξω. Δεν θα έπρεπε να δω τουλάχιστον καμία διαφορά? Όπως στα κιλά (για τα βάρη δεν το αναφέρω καν ξερω οτι θέλει καιρό να δω διαφορά στο σώμα απ'τα βάρη) δεν έχω πάει σε διατροφολόγο λόγο χρημάτων και επίσης αν πάω δεν θα μπορώ να τηρήσω την διατροφή ΠΆΛΙ λόγο χρημάτων, απλά προσπαθώ να τρώω οσο πιο πολύ γίνεται πρωτεινούχα φαγητά, να πίνω πολύ νερό και να τρώω πολύ ελαφριά το βράδυ.
    Να αναφέρω είμαι 17 ετων 1,76 90 κιλά και έχω θυρεοειδη (παίρνω τα T4 πορτοκαλι συσκευασία)..
    Αν τυχών είπα καμία βλακεία μην με παρεξηγήσετε είμαι αρχάριος σε θέμα τέτοια για αυτό και σας ρωτάω άλλωστε!
    Να είστε καλά!
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 16-01-19 23:55 #2
    Moderator
    Το avatar του χρήστη beefmeup

    Εγγραφή
    15-03-2010
    Περ.
    ZeroTolerance
    Μηνύματα
    27.772
    Προεπιλογή
    οχι φιλε θελει πολυ καιρο να δεις διαφορα, τι να κανει μια βδομαδα.
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 17-01-19 01:50 #3
    Προεπιλογή
    Βιαζεσαι ,σε μια εβδομαδα μονο με μια αμεση αυστηρη διαιτα που θα ειναι λαθος κ χωρις νοημα ,θα εχανες μερικα υγρα κ κανα κιλο. Κ τι εγινε;;
    Εαν κοψεις την ανθυγιεινη ζωη οπως λες κ τρεφεσαι καλυτερα κ γυμναζεσαι ,σιγουρα θα δεις θετικα αποτελεσματα αναλογα την προσπαθεια σου ,αλλα σε βαθος χρονου με υπομονη κ επιμονη.
    Οταν θα βλεπεις οτι εχεις στασιμοτητα στο στοχο σου....αφου φυσικα συνεχισεις.... θα πρεπεις να προσπαθεις να κανεις ενα ακομα βημα βελτιωνοντας τη διατροφη σου κ γενικα τον τροπο ζωης σου.
    Old School
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 17-01-19 21:42 #4
    Προεπιλογή