Bodybuilding e-Shop

Διατροφή Γράμμωσης Εκτύπωση

Συντάκτης: Muscleboss

Εμφανίσεις: 269221
Διατροφή Γράμμωσης

Εισαγωγή

Μάγκες και μάγκισσες το καλοκαιράκι πλησιάζει και ξέρω πολύ καλά ότι οι περισσότεροι από εσάς προερχόσαστε από μια χειμερινή περίοδο όγκου και οι καημένοι οι κοιλιακοί σας έχουν κρυφτεί για τα καλά πίσω από ένα στρώμα λίπους και νερού. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει πολύς χρόνος μέχρι το καλοκαίρι και την ώρα που θα χρειαστεί να αποκαλύψετε το σώμα σας στην παραλία. Η σημασία της γράμμωσης το καλοκαίρι είναι πολύ μεγάλη και είναι αδιαμφισβήτητα το στοιχείο του εντυπωσιασμού… ειδικά αν συνδυάζεται με ένα καλό μαύρισμα. Ναι, ξέρω ότι μερικοί από εσάς νοιάζονται μόνο για τον όγκο, για το ΜΕΓΕΘΟΣ, αλλά ας τους θυμίσω ότι στο bodybuilding όγκος χωρίς γράμμωση είναι χαμένος από χέρι, ειδικά το καλοκαίρι και ειδικά στην παραλία όπου ένα ογκώδες και αγράμμωτο σώμα θυμίζει περισσότερο μοσχάρι παρά αθλητή και μόνο άσχημα σχόλια προκαλεί (δε μιλάω φυσικά για αθλητές αγώνων που κάποιες φορές αναγκαστικά δεν γραμμώνουν το καλοκαίρι).
Ό,τι κάναμε κάναμε λοιπόν όλο το χειμώνα, ότι κρέας ήταν να βάλουμε το βάλαμε για φέτος, ώρα να αλλάξουμε τα πλάνα μας και να συγκεντρωθούμε στο πώς θα αναδείξουμε και πώς θα προβάλουμε τους μυς που με τόσο κόπο προσθέσαμε τόσο καιρό. Διαφορετικά κάναμε μια τρύπα στο νερό…

Στο παρακάτω άρθρο λοιπόν θα δούμε τα βασικά στοιχεία μιας διατροφής γράμμωσης (ή δίαιτας) και το πώς μπορεί ο καθένας από εμάς να τα προσαρμόσει στο προσωπικό του επίπεδο.
Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω τη σημασία της προπόνησης κατά τη περίοδο της γράμμωσης. Η αεροβική άσκηση είναι απολύτως αναγκαία και αν δεν την υιοθετήσετε στο πρόγραμμά σας δεν πρόκειται να φτάσετε τα επίπεδα που θέλετε. Η αεροβική άσκηση βέβαια και η προσαρμογή της στο προπονητικό μας πρόγραμμα είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα που θα αναλυθεί σε άλλο άρθρο.
Όσο για αυτούς που έχουν γραμμωσο-φοβία, ας το πάρουν απόφαση για να χάσουν πόντους από τη μέση ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα χάσουν πόντους από την πλάτη, τα δικέφαλα κ.τ.λ... Ας ξεκολλήσουν λοιπόν το μυαλό τους μήπως δουν μια άσπρη μέρα…

Βασικές αρχές και οδηγίες της δίαιτας

Όλα όσα θα αναφέρουμε στο παρόν άρθρο έχουν στόχο να επιτύχουμε όλα τα παρακάτω:

  1. Καύση λίπους με εξαιρετικά αποτελεσματικούς ρυθμούς
  2. Διατήρηση του μεταβολισμού μας σε ιδανικά επίπεδα καθόλη τη διάρκεια της δίαιτας
  3. Προώθηση της ανάρρωσης
  4. Διατήρηση μυϊκής μάζας
  5. Διατήρηση υψηλών επιπέδων ενέργειας στην προπόνηση με βάρη