Bodybuilding e-Shop

Συνέπειες του καπνίσματος και του αλκοόλ στους Bodybuilders! Εκτύπωση

Συντάκτης: Ευαγγελος Αργυρης

Εμφανίσεις: 16861

Αυτή η υποψήφια περιγραφική έρευνα περιλαμβάνει βοήθεια σε κλινική πάνω από έναν χρόνο. Αυτή η ανάλυση περικλείει άτομα με σχιζοφρένεια και αυτούς που ήρθαν μονό στην πρώτη συνεδρία.

Οι μέθοδοι θεραπείας ήταν αυτές που προτάθηκαν από το συνέδριο με ομοφωνία το 1998:
-Τα υποκατάστατα νικοτίνης ή η αργή απελευθέρωση βουπροπιόνης, βασιζόμενη στο επίπεδο της εξάρτησης από νικοτίνη. - Γνωστική - συμπεριφορική θεραπεία κατάλληλη για το κάπνισμα σε όλες τις περιπτώσεις και η χορήγηση ενός εκλεκτικού αναστολέα επαναπρόσληψης (SSRI) για ασθενείς με αγχώδεις ή καταθλιπτικές διαταραχές.

Συνέπειες του καπνίσματος και του αλκοόλ στους Bodybuilders!Η έρευνα επιβεβαίωσε την χρησιμότητα της εξειδικευμένης ιατρικής υποστήριξης πάνω από την περίοδο του  ενός  έτους και τόνισε τις δυσκολίες της διακοπής του καπνίσματος για τις γυναίκες που φαίνεται ότι χρειάζονται μια νέα, όχι ακόμα γνωστή, προσέγγιση του θέματος. Οι άλλοι σταθεροί παράγοντες που προβλέπουν την αποτυχία δεν παρατηρηθήκαν πιθανώς είτε λόγο της εκτενούς χορήγησης SSRI σε περιπτώσεις άγχους –ή κατάθλιψης- που σχετίζεται με συννοσηρότητα ή τα στατιστικά όρια σχετιζόμενα με το μέγεθος του πλήθους.

Είναι φανερό ότι θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη βελτίωση  σε έναν αθλητή σωματικής διάπλασης ο οποίος δεν πίνει αλκοόλ ή καπνίζει, αλλά από την πλευρά της ερευνάς ,είναι εμφανές ότι με την μακροχρόνια χρήση οι επιπτώσεις στα αποτελέσματα της σωματικής διάπλασης λόγοω αλλαγής του μεταβολισμού, όρεξης και ορμονικών αξιών κατόπιν της διακοπής του καπνίσματος, μπορεί να δυσκολέψουν και άλλο την όλη προσπάθεια της διακοπής.

Προτάσεις

Οι ακόλουθες προτάσεις προτείνονται (βλέπε www.coolnurse.com) για να βοηθήσουν τους καπνιστές που προσπαθούν να κόψουν αυτήν την συνήθεια.

  • Διαλέξτε μια μέρα για να σταματήσετε, εάν δεν μπορείτε να το κάνετε σήμερα. Διαλέξτε μια μέρα, από 2 έως 4 εβδομάδες από τώρα, ώστε να προετοιμαστείτε για τη διακοπή. Εάν είναι δυνατόν, διαλέξτε μια στιγμή όταν οι καταστάσεις στην ζωή σας θα αλλάξουν, όπως όταν ξεκινάμε στο σχολειό μετά από διακοπές. Ή απλά διαλέξτε μια περίοδο που δεν περιμένετε ότι θα έχετε αυξημένο άγχος στο σχολειό, εργασία η σπίτι. Φυσικά η ζωή είναι πολύ απρόβλεπτη για να περιμένετε ΤΗΝ στιγμή που δεν θα έχετε καθόλου άγχος. Αυτό θα ήταν πολύ εύκολο, έτσι?
  • Φτιάξτε μια λίστα με όλους τους λογούς που σας κάνουν να κόψετε το κάπνισμα. Τοποθετήστε αυτή τη λίστα σε κοινή θέα ώστε να τη βλέπετε κάθε φορά που σας έρχεται η επιθυμία για νικοτίνη. Φτιάξτε μια λίστα με το τι σας αρέσει στο κάπνισμα επίσης.
  • Κρατήστε αρχείο με το πού, ποτέ και γιατί καπνίζετε. Μπορεί να θελήσετε να τα σημειώσετε αυτά για μια εβδομάδα ή έστω για να ξέρετε γενικά το ποτέ και το γιατί επιθυμείτε ένα τσιγάρο. Σχεδιάστε τι θα κάνετε αντί για ένα τσιγάρο (δείτε τη λίστα πιο κάτω για ιδέες). Μπορεί επίσης να θελήσετε να σχεδιάσετε τι θα πείτε στον κόσμο που σας πιέζει να καπνίσετε.
  • Πετάξτε ή δώστε κάπου όλο σας τον καπνό. Καθαρίστε το δωμάτιο σας ή το σπίτι σας εάν καπνίσατε εκεί.
  • Πετάξτε ή δώστε τα σταχτοδοχεία και τους αναπτήρες σας, απλά βγάλτε τα έξω από το σπίτι ή/και το δωμάτιο σας.
  • Πείτε σε φίλους ότι κόβετε το τσιγάρο. Ζητήστε τους να μην σας πιέσουν να καπνίσετε. Βρείτε αλλά ενδιαφέροντα να κάνετε μαζί τους έκτος από το κάπνισμα. Εάν πρέπει να αποφύγετε να βρίσκεστε με άτομα που καπνίζουν, κάντε το για λίγο καιρό. Αλλά σωστό θα ήταν να ενημερώσετε αυτά τα άτομα γιατί το κάνετε αυτό. Αυτό το κάνετε για ΕΣΑΣ και όχι για αυτούς.
  • Όταν η μέρα που έχετε επιλέξει να σταματήσετε το κάπνισμα πλησιάσει, ΚΟΨΤΕ ΤΟ. Σχεδιάστε μικρά βραβεία για τον εαυτό σας για κάθε μέρα, εβδομάδα, μηνά που περνάει χωρίς τσιγάρο. Αγοραστέ για εσάς ένα νέο μπλουζάκι, πάρτε ένα φίλο και πηγαίνετε έξω για να γευτείτε το αγαπημένο σας επιδόρπιο, αγοραστέ μια νέα μαστίχα, δείτε μια ταινία με έναν φίλο.
Συνέπειες του καπνίσματος και του αλκοόλ στους Bodybuilders!

Συμπέρασμα

Γενικά όπως και με το οτιδήποτε, ο εθισμός ξεκινά από το μυαλό μας. Φαγητό, αλκοόλ, τσιγάρα  και πολλά φάρμακα, όλα αφήνουν ένα ψυχικό αποτύπωμα στο μυαλό μας και είναι στο χέρι του καθενός να ελέγξει τις συνήθειες του με θετικό τρόπο ώστε να επιτύχει τους όποιους στόχους έχει θέσει για τον εαυτό τους.
Η ζωή ενός αθλητή σωματικής διάπλασης, κοινώς bodybuilder, είναι αυτή οπού ο υπερβολικός έλεγχος πρέπει να επιστρατεύεται  σχετικά με τις επιθυμίες εάν η επαρκής βελτίωση θέλουμε να επέλθει. Ως bodybuilderς λοιπόν πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στο τι να διαλέξουμε για να βάλουμε στο σώμα μας και πρώτα από όλα να είμαστε προσεκτικοί με αυτό που επιλεγούμε να βάλουμε στο μυαλό μας.
Πέρα από την προφανείς συνθήκες που προκύπτουν από το κάπνισμα και το ποτό (κακή αναπνοή, τον καρκίνο, μειώνεται η τεστοστερόνη, η αυξημένη θερμιδική πρόσληψη από το αλκοόλ και τα συνοδευτικά όπως κακές διατροφικές συνήθειες, όντας μεθυσμένος), αυτό το άρθρο προσπάθησε να σκαλίσει το πιο ασαφή ,"κρυμμένα" προβλήματα που ένας τακτικός καπνιστής ή πότης θα αντιμετωπίσει, καθότι καπνίζει και αποφασίζει να διακόψει αυτήν του τη συνήθεια.

Βιβλιογραφία

Eur J Cardiovasc Prev Rehabil. 2006 Jun;13(3):334-40.
Neuroscience Letter. 2006 Oct 17.
www.vivo.colostrate.edu
www.phoenixpeptide.com
De La Blanchardiere A, Depieds D, Gueyffier F. Service des maladies infectieuses, CHU Cote de Nacre, Caen (14).

Πηγή: www.bodybuilding.com