Bodybuilding e-Shop

Άρσεις Θανάτου Εκτύπωση

Συντάκτης: Παναγιώτης Καραμάνης

Εμφανίσεις: 721

Άρσεις θανάτου

Και μόνο από την ονομασία σε προϊδεάζει σε κάτι δύσκολο, επίπονο, κουραστικό... Είναι έτσι όμως ή είναι κάπως παρεξηγημένη άσκηση;
Οι Άρσεις θανάτου (Deadlift) είναι μια όντως δυνατή άσκηση αλλά αν κοιτάξουμε τον πραγματικό λόγο που την εκτελούμε θα δούμε οτι δεν είναι τίποτα άλλο από το να κάνουμε ραχιαίους με έξτρα βάρος.... τόσο απλά..
Ναι, κανονικά είναι άσκηση για να ενισχύσει και να δυναμώσει τους ραχιαίους, τις κολόνες τις σπονδυλικής στήλης... Το γεγονός οτι εμπλέκονται πάρα πολλοί μυς δεν σημαίνει κάτι άλλο από το να μας επιτρέπει να σηκώνουμε μεγαλύτερο βάρος από αυτό το οποίο θα σήκωναν μόνοι τους οι ραχιαίοι εάν τους απομονώναμε...

 

Άρσεις θανάτου

Η κίνηση της άσκησης (αν και θέλουν να την κάνουν να φαντάζει κάτι πολύ σπουδαίο και εξειδικευμένο) δεν είναι τίποτα άλλο από το να αντιγράψεις την κίνηση που κάνεις στον πάγκο ραχιαίων σε ελεύθερη μορφή και φυσικά κρατώντας ένα έξτρα βάρος, δηλαδή:
Σταθερή βάση - ελαφρώς λυγισμένα τα γόνατα (για να αποφύγουμε πιθανά τραβήγματα στα μηριαία δικέφαλα) - κεφάλι ψηλά ( για να βοηθάμε την σπονδυλική στήλη να κρατάει ευθεία γραμμή ) - πιάσιμο λαβής λίγο έξω από τα πόδια ( για να μην τρίβονται τα δάχτυλα στα πόδια και ανοίξουν ) - κατέβασμα λίγο κάτω από τα γόνατα ( ναι, όταν τα χτυπάς κάτω τα κιλά εκτός οτι ξαφνιάζεις την μέση σου λόγω γρήγορης αυξομείωσης της αντιστάσης ,ξεκουράζεσαι κιόλας !) και τέλος τράβηγμα με σταθερό ρυθμό μέχρι να έρθει σε ευθεία το σώμα...

Έτσι απλά!

Παναγιώτης Καραμάνης
Αθλητής Βοdybuilding – Γυμναστής

Άρσεις θανάτου

Άρσεις θανάτου