Bodybuilding e-Shop

Πλάγιες εκτάσεις ώμων Εκτύπωση

Συντάκτης: Παναγιώτης Καραμάνης

Εμφανίσεις: 1766

Παραλλαγές αλλά και tips για τις πλάγιες εκτάσεις ώμων.

Η δικιά μου φιλοσοφία είναι να χωρίζω τις ασκήσεις σε βαριές που και τις χρησιμοποιώ περισσότερο στον όγκο και στις αυστηρές που τις χρησιμοποιώ περισσότερο σε περίοδο γράμμωσης ή ποιότητας .


Τώρα στις πλάγιες εκτάσεις η αυστηρή εκτέλεση είναι στον πάγκο με τεντωμένα χέρια σε ευθεία και με ελαφρά στριμμένους τους καρπούς προς τα κάτω εδώ χρησιμοποιώ λίγα κιλά και προσπαθώ σε κάθε επανάληψη να νιώθω το κάψιμο ακριβώς στο σημείο που πρέπει δηλαδή στην μεσαία κεφαλή.

100 0585

 

100 0586


Όταν θέλουμε να παίξουμε για όγκο και να εκμεταλλευτούμε στο μέγιστο την προπόνηση θα παίξουμε όρθιοι και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τα μέγιστα και από το “θετικό” κλέψιμο δηλαδή την μικρή φόρα που παίρνουμε όταν είναι τα χέρια μας ενωμένα μπροστά , δηλαδή ηθελημένα θα παίξουμε με ένα 80% αυστηρά την άσκηση και όχι στο 100% .

100 0579

 

100 0581


Παραλλαγές που μπορούμε να κάνουμε είναι αντί για αλτήρες να κάνουμε τις πλάγιες εκτάσεις στην τροχαλία είτε έχοντας το συρματόσχοινο πίσω μας έτσι είναι ποιο αυστηρή η άσκηση αλλά και “ απομονώνει “ λίγο καλύτερα την μεσαία κεφαλή είτε με το συρματόσχοινο μπροστά μας που έτσι μπορούμε να παίξουμε λίγο ποιο βαριά αλλά σε αυτή την εκτέλεση εμπλέκετε λίγο περισσότερο και η εμπρόσθια κεφαλή .

100 0590

 

 

100 0592

 

 

100 0594

 

 

100 0595


Υπάρχουν και άλλες παραλλαγές με μπάρα αλλά και ακουμπώντας σε επικλινή πάγκο νομίζω όμως ότι αυτές οι παραλλαγές δεν φέρνουν κάποιο άλλο αποτέλεσμα εκτός από το να κάνουμε λίγο ποιο ενδιαφέρον αλλά και λίγο ποιο προσωπική την προπόνηση μας , εξάλλου ποτέ μην ξεχνάτε ότι ναι υπάρχει μια βασική “ μέθοδος “ εκτέλεσης μια άσκησης αλλά εμείς θα πρέπει να βρούμε την γωνία - κλήση ή όπως αλλιώς θέλετε πες τε το που θα κάνει ποιο αποδοτική την προπόνηση μας .


Tips
Δοκιμάστε σε περίοδο όγκου να κάνετε όρθιοι βαριά πλάγιες εκτάσεις “ κλεψιμαίικες “ και τελειώστε το σετ με μερικές επαναλήψεις με αυστηρές πλάγιες εκτάσεις καθιστοί στο πάγκο ….... το τέλειο κάψιμο ….

 

100 0169

 

 

100 0172

 

Καλές & αποδοτικές προπονήσεις !

Παναγιώτης Καραμάνης
Αθλητής Βοdybuilding – Γυμναστής