Bodybuilding e-Shop

Ένα πρόγραμμα για αντοχή ή προετοιμασίας για βαριές προπονήσεις ποδιών Εκτύπωση

Συντάκτης: Παναγιώτης Καραμάνης

Εμφανίσεις: 419

Ένα πρόγραμμα  για αντοχή ή προετοιμασίας για βαριές προπονήσεις ποδιών

Προθέρμανση: Ξεκινάμε πάντα με ζέσταμα .. Προτιμάω να κάνω leg extension -2 σετ των 15 επαναλήψεων- με σχεδόν μηδενικά κιλά , αλλά ότι και εάν έχετε συνηθίσει να κάνετε για ζέσταμα καλό είναι .

1η άσκηση

Πρέσα ποδιών ( με αντίσταση- βάρος στο 70% )

5 σετ των 50 επαναλήψεων ,τα διαλείμματα ανάμεσα στα σετ είναι στα πρώτα δυο είναι 20 δευτερόλεπτα και στα επόμενα σετ 30 δευτερόλεπτα .

1

 

2



2η άσκηση

Super Set: Leg Extension - Mηριαία Δικέφαλα μηχανή

Κάνουμε 4 σετ των 25 επαναλήψεων ( σε κάθε άσκηση ) και ανάμεσα στα σετ 20 δευτερόλεπτα διάλειμμα.

3

4

5

6


3η άσκηση

Super set προσαγωγούς - Γάμπες 

4 σετ των 25 επαναλήψεων και ανάμεσα στα σετ 20 δευτερόλεπτα διάλειμμα .

 8

7

 

 

9

 

10

Όλο το πρόγραμμα σε βίντεο

 

Σημειώσεις

Α Ανάμεσα από άσκηση με άσκηση κάνουμε μέχρι 1 λεπτό διάλειμμα ( τόσο όσο ώστε να έχουμε ανάσες …)

Β Εννοείται ότι εάν δεν έχουμε καλή φυσική κατάσταση θα μας φανεί ποιο δύσκολο αλλά αξίζει να το δοκιμάσετε .

Περιμένουμε τις εντυπώσεις σας .Καλές προπονήσεις, μακριά από τραυματισμούς!

Παναγιώτης Καραμάνης