Εκτυπώστε το άρθρο

Προπόνηση Πλάτης by Stamatis Team

Συντάκτης: Κώστας Σταμάτης

Εμφανίσεις: 233

Προπόνηση Πλάτης- Video

Η πλάτη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μυϊκή ομάδα του σώματος μας μετά τα πόδια. Oι λεπτομέρειες στο πως εκτελούμε έχει αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο (Link)

ronnie coleman back 1024x576


Γενική περιγραφή της προπόνησης πλάτης  


Ξεκινάμε μέ  ζέσταμα .
Στην συνέχεια, έχουμε 2 ασκήσεις ζεστάματος στις οποίες δίνουμε την δυνατότητα στο σώμα μας να προετοιμαστεί όσο καλύτερα μπορεί για το ό,τι θα ακολουθήσει.
Η 3η άσκηση είναι η βαριά μας άσκηση.Την εκτελούμε με προσοχή, σωστή τεχνική, σοβαρότητα και στόχο την υπερτροφία των μυών.
Στην 4η άσκηση κάνουμε 3 βαριά σετ οπως και στην 3η  ασκηση και στο τέλος, κάνουμε 1 πολύ δυνατό ντροπ σετ (Η διαφορά με την βαριά προπόνηση ποδιών βρίσκεται σε αυτή την άσκηση: αντί για τα σετ με τις πολλες επαναλήψεις συνεχίζουμε όπως και στην 3η με 3 βαριά σετ).
Φτάνοντας στο τέλος έχουμε 2 <<ελαφριές >> ασκήσεις , οι οποίες βοηθούν στην υπερτροφία με ένα διαφορετικό τρόπο: συνδυάζοντας στατική διάταση.

 1η Άσκηση: ΕΜΠΡΟΣΘΟΛΑΙΜΙΕΣ ΕΛΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΛΙΑ:  3 set X 12 reps
2η Άσκηση: ΧΑΜΗΛΗ ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΗ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗΜΑ: 3 set X 12 reps
3η Άσκηση: ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ:3 set X 4 – 7 reps
4η Άσκηση: ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΗ ΑΛΤΗΡΑ: 3 set X 6 - 8 reps & 1 Drop Set
5η Άσκηση: ΑΝΑΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΛΙΑ: 3 set X 12reps
6η Άσκηση: ΡΑΧΙΑΙΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ: 3 set X 12reps

Το βίντεο προπόνησης . Τις ασκήσεις εκτελεί ο αθλητής Μηνάς Κόντος

Με εκτίμηση,
Κώστας Σταμάτης.
Regenesis Stores.