Bodybuilding e-Shop

Οι σύνθετες ασκήσεις φέρνουν σύνθετα αποτελέσματα! Εκτύπωση

Συντάκτης: Eleni (gym)

Εμφανίσεις: 60739
Lat Pulldowns: Παρατηρήστε τους μυς της πλάτης να αναπτύσσονται και να σχηματίζονται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα λόγω αυτής της κυρίαρχης άσκησης για πλάτη. Θα εντυπωσιαστείτε από το πόσο πρησμένα ή αλλιώς, "τονισμένα" θα είναι τα χέρια σας χωρίς να έχει καν προηγηθεί κάποια κλασική κάμψη δικεφάλου (bicep curl).
Οι σύνθετες ασκήσεις φέρνουν σύνθετα αποτελέσματα!Οι σύνθετες ασκήσεις φέρνουν σύνθετα αποτελέσματα!

 

One arm dumbell row (Κωπηλατική με ένα χέρι): Για μυς στο άνω μέρος του σώματος και στο πίσω μέρος του δελτοειδή η άσκηση που χρειάζεται είναι one arm dumbell row. Είναι επίσης βοηθητικό για πολυ καλή ανάπτυξη σε δικέφαλο και πήχη.
Οι σύνθετες ασκήσεις φέρνουν σύνθετα αποτελέσματα!Οι σύνθετες ασκήσεις φέρνουν σύνθετα αποτελέσματα!

 

Πιέσεις ώμων: Το μπροστινό μέρος των ώμων είναι πολύ σημαντικό για την συνολική ανάπτυξη των ώμων, άνω πλάτη και αυχένα και σχηματισμό του πίσω μέρους των χεριών.
Οι σύνθετες ασκήσεις φέρνουν σύνθετα αποτελέσματα!Οι σύνθετες ασκήσεις φέρνουν σύνθετα αποτελέσματα!

 

Ποδήλατο για κοιλιακούς: Αυτή η άσκηση κοιλιακών, κάνωντας την στο πάτωμα, είναι μία από τις καλύτερες κινήσεις για να ενεργοποιήσετε το συνολικό εύρος των μυών στην κοιλιά, συμπεριλαμβανομένων το άνω, κάτω μέρος αλλά και πλάγιο μέρος των κοιλιακών.
Οι σύνθετες ασκήσεις φέρνουν σύνθετα αποτελέσματα!Οι σύνθετες ασκήσεις φέρνουν σύνθετα αποτελέσματα!

Προσπαθήστε να κάνετε αυτές τις ασκήσεις για τουλάχιστον 8 εβδομάδες. Για εμφανή αποτελέσματα και για να μειώσετε την πιθανότητα τραυματισμού,να εχετε έναν ειδικό γυμναστή για να σας δείξει τη σωστή τεχνική ή διαβάστε ένα βιβλίο με ασκήσεις ή ένα εγχειρίδιο για το πως εκτελείτε τις ασκήσεις σωστά και με ασφάλεια.