Bodybuilding e-Shop

7 τρόποι για να χτίσετε τους μυς που αντιστέκονται Εκτύπωση

Συντάκτης: Bodybuilding.gr

Εμφανίσεις: 33073

7 τρόποι για να χτίσετε τους μυς που αντιστέκονται στην μυική ανάπτυξη

7-Ways-to-Build-Stubborn-Muscles
Τι χρειάζεται να γνωρίζετε :

α. Ποτέ δεν πρόκειται να χτίσετε έναν μύ που αντιστέκεται στην μυική ανάπτυξη , αν τον γυμνάζετε μια φορά την εβδομάδα.
Τρείς με έξι φορές την εβδομάδα θα το πετύχουν ,αν προγραμματιστούν σωστά.

β. Μην χρησιμοποιείτε μονίμως το ίδιο-στάσιμο πλάνο σετ & επαναλήψεων, κάντε εναλλαγές όπως 5 σετ των 4-6 επαναλήψεων, 3 σετ των 8-12 επαναλήψεων και 3 σετ των 15-25 επαναλήψεων.

γ. Μην υπολογίζετε μόνο σετ και αριθμό επαναλήψεων αλλά και την ταχύτητα εκτέλεσης της κάθε επανάληψης.
Χρησιμοποιήστε διαφορετικές ταχύτητες ,όπως γρήγορο-εκρηκτικό τέμπο στην θετική κίνηση και αργό στις αρνητικές επαναλήψεις

δ. Καταναλώστε περισσότερη ποσότητα υδατανθράκων πριν και κατά την διάρκεια της προπόνησης, όταν προπονείται ένα δύσκολο σημείο.
Η ινσουλίνη είναι σύμμαχός σας αν προπονείστε σκληρά

ε. Εκτελείτε σουπερσετ προκόπωσης αλλά και εξάντλησης του μυ πριν και μετά την εκτέλεση της βασική άσκησης


1. Γυμνάστε μια μυική ομάδα που αντιστέκεταιπιο συχνά

2
Ένας αλάνθαστος τρόπος για να "ξεκολλήσετε" μια μυική ομάδα που έχει μείνει πίσω είναι να την γυμνάζετε περισσότερο συχνά.Δύο και τρείς φορές την εβδομάδα είναι αποτελεσματικό.

Για παράδειγμα, έχετε πρόβλημα να αναπτύξετε τους ώμους σας; Προσπαθήστε να τους γυμνάσετε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή , γιαα περίπου 6 εβδομάδες.
Μπορείτε επίσης να έχετε εξίσου καλά αποτελέσματα γυμνάζωντας μια μυική ομάδα ακόμα και 6 φορές την εβδομάδα. Ωστόσο, αν επιλέξετε αυτό το πλάνο , είναι μερικά πράγματα που θα πρέπει να λάβετε υπόψην σας.